onsdag den 4. februar 2015

En del af Testfamilien

Jeg har jo slet ikke fået delt med jer, at jeg er blevet en del af Testfamilien.dk., hvilket betyder jeg skal være med til at teste en masse spændende ting.
Testfamilien.dk er et online magasin for familier og trendsættere.
Der bliver testet produkter, hjemmesider, online butikker, fritidsfaciliteter og meget meget mere.
Du vil kunne læse mere om det på hjemmesiden testfamilien.dk



Jeg har lige testet sengetøj fra Gaia & Ko, Her kan du læse testen.

Derudover har jeg været med til at teste bObles, vi har lavet en anmeldelse af, krokodillen, lille fisk og tumlegulvet. Testene vil snart være at finde på hjemmesiden, du vil kunne læse om forskellige anvendelsesmuligheder/funktioner, priser, kvalitet og meget andet.

Jeg vil anbefale at man "synes godt om" facebooksiden
Og følger på IG, der er super lækre GiveAways lige nu ;-)

Her kan du vinde to Storage fra LEGO, men du skal være hurtig, da konkurrencen slutter i aften. 



Jeg har netop modtaget et nyt produkt, som skal testes på mine piger, glæder mig til at jeg kan dele det med jer.  

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

har i brug for at komme i kontakt med mig, kan i altid sende mig e en mail: Divaenogdenlille@gmail.com