torsdag den 20. august 2015

Maonoa

Jeg var så heldig at vinde et gavekort på 500 kr. I en konkurrence hos Maonoa på instagram for et par dage siden.
En rigtig fin webshop, men bla. Fine økologiske styles, smykker og meget andet til børn. Jeg fik en rigtig god betjening og fik hurtigt tilsendt gavekortet.

Jeg har nu opdaget et nyt lækkert mærke, som jeg faktisk ikke kender ret meget til. Det hedder Freds World, som består at lækre økologiske bomulds kvaliteter i en meget blød og farverig kvalitet.


Kæmpe plus, at Maonoa har sat en masse lækre styles ned til billige penge, det betød nemlig, at jeg kunne shoppe rigtig mange fine og lækre ting til lillebror.

Jeg er faldet pladask for deres Sailor serie og har shoppet denne fine Heldragt i 2 forskellige størrelser til bare 80 kr. Pr. Styk.


 Bløde lækre og ikke mindst behagelig bukser til 99 kr. Derudover har jeg også købt de fineste leggings med Anker til blot 80 kr.

Sidst men ikke mindst Bodystockings i en rigtig flot grå farve. Elsker detaljen på ærmet samt deres fine logo. 79 kr. Pr. Styk. 



Lillebror bliver så fin i tøjet:-) 

Skulle du også få lyst til at shoppe lidt, skal du til at være hurtig, da jeg kan se at der allerede er udsolgt på et par styles.

Smut ind på instagram og følg Maonoa, så går du ikke glip ag de gode tilbud.  

God shoppelyst! 



Ingen kommentarer:

Send en kommentar

har i brug for at komme i kontakt med mig, kan i altid sende mig e en mail: Divaenogdenlille@gmail.com