tirsdag den 19. juli 2016

Skattejagt

For et par måneder siden, var jeg så heldig at vinde en skattejagt hos bloggeren LIFE WITH KIDS, en blog jeg iøvrigt gerne lige vil anbefale at du slår et smut fordi, det er søde Nanna der står bag, hun blogger om livet med børn, kommer med fif og anmeldelser og skriver enda også For Vores børn.

Jeg har altid gerne ville lave en skattejagt for mine børn, men har endu ikke fået mig taget samme til at stable en på benene, for når nu man kaster sig ud i sådan et projekt, skulle det jo gerne ende med et rigtig fint resultat.

Men da jeg nu var så mega heldig, at vinde en valgfri skattejagt hos firmaet Grapevine, så måtte jeg jo også finde en fin anledning til at arrangere en skattejagt, her var det oplagt, da vi tilbage i maj har holdt barnedåb for Aske.
Hjemmesiden fungerer rigtig fint, man kan vælge mange forskellige temaer og aldersgrupper. Vi valgte et undervandstema i aldrene 4-6 år.
Vi holdte barnedåben på en campingplads med et rigtig stort grønt område og vejret var heldigvis helt perfekt.
Jeg har fået at vide at skattejagten var meget nem at gå til, jeg fik nemlig min lillebror og svigerinde til at tage sig af det, da jeg forståeligt nok havde meget andetcat se til den dag. Der følger en udførlig vejledning med til, så man ved præcist hvad der skal bruges og hvordan man griber skattejagten an.

Og jeg kan fortælle jer, at det var noget der hittede i stor stil, så har man hverken det store overskud eller tiden til det, kan jeg anbefale at man besøger hjemmesiden og køber sig til en rigtig fin skattejagt.





Ingen kommentarer:

Send en kommentar

har i brug for at komme i kontakt med mig, kan i altid sende mig e en mail: Divaenogdenlille@gmail.com