torsdag den 8. december 2016

Julegaveønsker til mig selv!

I går fik vi endelig startet på at købe lidt julegaver, så nu er vi da i det mindste halvvejs i mål, hvilket er en stor sejer, midt i al den sygdom der har været i denne her uge. Det har betydet alt for meget fravær til mig, som jeg selvfølgelig har rigtig dårlig samvittighed over. Men man er jo desværre ikke selv herre over, hvornår sygdom skal ramme. Aske startede med at kaste op i går aftes, men er heldigvis i bedring i dag, vi tager lige en ekstra dag herhjemme i morgen, for at være på den sikre side.

Hvorfor er det altid så svært at finde på julegaveønsker? jeg har også fødselsdag i december, så der skal findes lidt ekstra ønsker. I år mangler jeg stort set ikke noget, men jeg elsker at ønske mig lækre ting til hjemmet. Der er flere ting, som har stået på listen de sidste 4-5 år, men jeg endnu ikke har fået opfyldt. Måske jeg selv skulle begynde at spare op? Det er ting der ligger i den høje ende og så store gaver får jeg desværre ikke.

Jeg ønsker mig den lækre Kubus by Lassen stage til 4 lys. Jeg har bare ikke besluttet mig for om den skal være grå, hvid eller sort? 



For et par år siden fik jeg en lækker blender fra Kitchen Aid og den er jeg blevet meget glad for, så derfor står en køkkenmaskine meget højt på listen. Jeg forestiller mig t det bliver super nemt at bage en hel masse lækkert brød, selvom vi faktisk ikke spiser ret meget brød. Men den er altså bare et Must Have.



Jeg er jo helt tosset med Urbani husene fra Kähler, samlingen er efterhånden ret stor, men jeg skulle nu nok kunne finde plads til et par stykker af de små.



Jeg finder ret ofte inspiration på Instagram og hosen af dem jeg følger, har jeg set det fineste spejl, som jeg kunne forestille mig ville tage sig rigtig godt ud i mit soveværelset.



Der udover har jeg ønsket mig krus fra Hammeshøi, store skåle og brætspillet HINT.

Men det er sådan ca. også det jeg kan finde frem til i år.

I sidste uge skrev jeg et blogindlæg om ubrugelige julegaver, du kan læse indlægget lige HER, og i den forbindelse, bad jeg Jer læsere om hjælp, jeg vil nemlig rigtig gerne samle et indlæg, hvor jeg fortæller om de mest ubrugelige gaver, så smid gerne et bud i en kommentar eller pr. mail til mig (divaenogdenlille@gmail.com)

Her er i hvert fald et rigtig fint bud på en gave, som ikke lige falder i modtagerens smag. Se den lige HER


Ingen kommentarer:

Send en kommentar

har i brug for at komme i kontakt med mig, kan i altid sende mig e en mail: Divaenogdenlille@gmail.com