onsdag den 31. december 2014

Farvel til 2014!

Jeg vil rigtig gerne gøre status på år 2014 som er gået med hastige skridt! 
Året der er gået, har været fuld Af oplevelser, på både godt og ondt. 

Det blev året, hvor vi tog en masse chancer. 
Min mand valgte at sige sit job op, uden at have et nyt på hånden. Det var noget af et sats, da jeg var på barsel. 
Det er bare så vigtig at man bliver værdsat og trives på en arbejdsplads, det endte heldigvis kun med at han var arbejdsløs en lille måneds tid. 
Nu har han fået et rigtig godt arbejde, hvor han bestemt trives. 
Det betyder desværre at han er en del væk, men vi nyder tiden dobbelt så meget, når han så endelig har fri.

Det var også året, hvor jeg for alvor har mærket til min sygdom med lavt stoftskifte, jeg fik det konstateret efter fødslen med Divaen i 2011, men der kom der hurtigt styr på medicineringen. Efter endt fødsel med Den Lille, har det været rigtig svært at tilpasse medicineringen, derfor har den stået på en masse blodprøver Og kroppen har haft det rigtig dårligt. Ondt i alle led,sovende følelse i arme, meget træt og zombie lign. Tilstand. Nu er jeg gået over til en anden medicin og føler endelig, at jeg har fået min krop tilbage. 


Året hvor jeg kom på instagram, hold nu op hvor jeg nyder at få en daglig pause fra hverdagen og følge med hos en masse skønne instagrammer, det har faktisk også betydet at vi har skiftet samtlige møbler i huset de sidste 1,5 år og har fået en helt ny indretningsstil. Tusind tak for inspirationen. 

Det har også været året, hvor jeg har fået lysten til at blogge, jeg kan godt love jer, at der kommer til at ske lidt nye og spændende tiltag på bloggen. Håber i vil læse med :-)

Året har også stået på en rivende udvikling både hos Divaen og Den Lille. 
Divaen har nu gået i børnehave 1 år og det kan virkelig mærkes. Hun er blevet vildere og mere udadvendt og så er hun bare blevet så selvstændig. 


Den Lille har holdt sin 1 års fødselsdag og er begyndt at snakke på livet løs, nu er hun virkelig nået til en skøn alder. 


Divaen og Den Lille er begyndt at have rigtig meget ud af hinanden og kan nu lege sammen.


Året har også stået på en virkelig skøn og spontan tur til Tyrkiet med min lille familie og en kærestetur til Hamborg.
 



Det nye år står på en masse oplevelser for hele familien, gerne et vægttab og et job til mig, masser af hygge og glæde, et stort babyboom (altså ikke hos os) men hos familie og venner :-)
 Ellers har jeg ikke de helt store forventninger. 

Tilbage er kun at sige, rigtig godt NYTÅR!! 



Ingen kommentarer:

Send en kommentar

har i brug for at komme i kontakt med mig, kan i altid sende mig e en mail: Divaenogdenlille@gmail.com