mandag den 22. december 2014

Juletræ

Herhjemme har vi været ret presset med hensyn til tid og planlægning af julen. 
Manden har travlt på arbejde og har arbejdet 3 weekender i december. Han har haft fri denne weekend, men der har den stået på fødselsdag både lørdag og søndag. 
Så i år har vi ikke fældet juletræ selv. 
Juletræet blev købt ved Brugsen i går og kom også ind på trods af lidt bøvl med at få det til at stå lige. 


I dag er træet så blevet pyntet. 
Plastikkugler er et must så længe vi har små børn. 
Derudover har jeg efterhånden fået samlet mig en god samling af Karen Blixen julepynt fra Rosendahl, det kommer på træet hvert år. 
Jeg drømmer om smukke figurer og glaskugler, men det må lige vente et par år endnu. 




I morgen har Divaen fødselsdag og hvis jeg når det vil jeg blogge lidt om en fødsel og det at blive sat igang, når man går over tid. 


Ingen kommentarer:

Send en kommentar

har i brug for at komme i kontakt med mig, kan i altid sende mig e en mail: Divaenogdenlille@gmail.com