onsdag den 3. juni 2015

Sommerferie!

I år har vi valgt ikke at tage sydpå (charterferie) vi var afsted sidste år på Den Lilles 1 års fødselsdag. Det var en hyggelig tur, men også sådan lidt hårdt. Det var ihvertfald ikke det samme som inden man fik børn :-) vi skulle først køre 3 timer i bil, så vente i lufthavnen, flyve 1-2 timer og dereftef en bustur på et par timer. Det var en ret lang tur og ingen af os fik slappet sådan rigtig af. Vi havde stadig en rigtig skøn og dejlig ferie, med masser af kvalitetstid, men i år har vi valgt en anden form for ferie.




Divaen har i rigtig lang tid snakket om hun ufatteligt gerne vil til Lalandia og jo.... Jeg kan da godt forstå hende. De reklamer der pt. er på TV2, henvender sig i børnehøjde og det ser jo utrolig spændende ud. Men priserne er altså også ret høje og jeg tror kun vi ville kunne få et par dage til at gå der.
Men så var det vi fik anbefalet at tage til Tyskland, nede ved den Hollandske grænse ligger der et rigtig stort ferieland hvor man kan leje en hytte. Vi har booket en hytte fra mandag-fredag og det koster ca. 350 Euro.
Pigerne glæder sig rigtig meget, da der er et hav af legepladser, badeland både inde og ude. Ponyridning, bowling, skøjtebane, en sø som er blevet lavet til et strandområde samt mange andre ting. Jeg skriver mere om det, når vi kommer hjem derfra om et par uger.
Så i år, bliver der ikke så meget sol og sommer, men tilgengæld masser af kvalitetstid med min mand og vores 2 piger.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

har i brug for at komme i kontakt med mig, kan i altid sende mig e en mail: Divaenogdenlille@gmail.com