fredag den 17. juli 2015

fødselsdagsønsker til en bestemt dame på 2 år.

I morgen har "den lille"fødselsdag, hun fylder 2 år, der er sket så ufatteligt meget med hende det sidste årstid. Hun er blevet en lille bestemt dame, der ved hvad hun VIL og IKKE VIL. Derudover er hun simpelthen bare noget af det mest underholdende, en rigtig pauseklovn, der kan få hele familien til at trække på smilebåndet.

Det har været meget svært at finde ønsker til den lille dame i år, da hun jo bruger det meste af Divaens legetøj også.

Vi har selv købt en Babyborn dukke til hende, da jeg løb på et meget godt tilbud 149,95 kr. sat ned fra 499,95 kr. i FætterBR. Derudover får hun et rullebræt fra bObles, som jeg er sikker på bliver et kæmpe hit.
Derudover har jeg fundet et par ønsker:

 1. punky løbecykel



2. bObles gynge



3. pixihylder fra Donebydeer


4. Duplo



5. Plantoys slot



6. Trunki kuffert


7. Rutchebane til gyngestativ



8. LEGO storage



9. Billibo motorikskal



10. Vandbane



Læs med i morgen, der kommer der et ret personlig indlæg om fødslen af "den lille" indtil da kan du læse min fødselsberetning af Divanen lige HER, jeg kan godt afsløre, at det har været 2 meget forskellige fødsler.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

har i brug for at komme i kontakt med mig, kan i altid sende mig e en mail: Divaenogdenlille@gmail.com