tirsdag den 22. december 2015

En dag helt uden planer!

Pigerne har juleferie - og jeg er gået på barsel, så dagen igår stod bare på ren hygge. Pigerne glæder sig ufattelig meget til juleaften, spændingen er stor. Jeg kan sagtens sætte mig ind i deres glæde, det med at vente på noget virkelig stort. 

Selvom det er 3. Gang jeg er gravid, er ventetiden bare ufattelig svær denne gang, jeg tror helt og aldeles det skyldes at jeg er så spændt på, hvornår lillebror melder sin ankomst. Der er selvfølgelig dage, jeg helst ser han ikke kommer på. Divaen fylder 5 år i morgen og d. 24 december ville også være en uheldig dag, samt d. 31 januar - men skulle det ske en af de dage, er han selvfølgelig også mere end velkommen;-) 

Derudover er jeg selvfølgelig mega spændt på hvordan fødslen går, om han ligner pigerne, sin far eller jeg. Og så glæder jeg mig så meget til, at Divaen og Den Lille skal møde ham for første gang. 

I går havde vi smurt et par madpakker og pakket en drikkedunk i tasken, så vi kunne komme på en lille hyggelig skovtur, vi er så heldige at skoven kun ligger 200 meter fra hvor vi bor. 
Det var en rigtig hyggelig dag, som både Jeg Og pigerne har nydt - dejligt med lidt plus på overskudskontoen. 






Ingen kommentarer:

Send en kommentar

har i brug for at komme i kontakt med mig, kan i altid sende mig e en mail: Divaenogdenlille@gmail.com