tirsdag den 12. januar 2016

Endelig!

Mon I kan gætte, hvorfor der har været stille på bloggen den seneste tid? 

Lillebror kom endelig til verden i fredags d. 08-01-2016  kl: 23:15 efter jeg var gået 11 dage over tid. 
En fødsel der varede 3 timer fra den første lille vee, til han var født. Det var en ret overvældende Oplevelse, da jeg næsten med det samme, havde veestorm og ikke rigtig kunne følge med eller "nyde" fødslen. 

Jeg deler gerne en fødselsberetning med jer på et senere tidspunkt, hvis det har interesse? 

Lillebrors navn er Aske og han var 3780 gram og 53 cm ved fødslen. 
Så lidt større end jeg selv havde forventet. 
Men han er noget så skøn, dejlig og ikke mindst nem (ved godt, at det sidste nok ikke hænger ved, men vi nyder det så længe vi kan) 

Få minutter gammel. 



På vej hjem fra sygehuset

Den stolte storesøster (Divaen)

1,5 døgn gammel. 

3,5 døgn gammel. 




1 kommentar:

har i brug for at komme i kontakt med mig, kan i altid sende mig e en mail: Divaenogdenlille@gmail.com