onsdag den 20. januar 2016

Selvlysende krammebamser!

Mine piger har altid haft brug for masser af tryghed i form af mor og far - Det er netop derfor vi i perioder har gjort stort brug af samsovning, som jeg før har skrevet om på bloggen lige HER.

For en god måneds tid siden, besluttede vi os dog for at det var bedst for alle parter, hvis pigerne begyndt at falde i søvn i egen seng, da der jo snart ville ankomme en lillebror, som jo nok godt kan Larme lidt om natten;-) pigerne var dog ikke helt enige og jeg var ret sikker på det ville blive noget af en opgave..... Men så var det jo jeg så en genial nyhed hos Andemors verden, nemlig de selvlysende bamser fra Suki. Her tænkte jeg med det samme, at det ville være det perfekte lokkemiddel ;-)

Pigerne fik lov at vælge en bamse hver, Divaen valgte uglen Winx og Ella valgte ræven Dreamer. Derudover findes der også bjørnen Snozie og kaninen Flop, sidstnævnte var jeg ellers sikker på en af pigerne ville vælge, da den er lyserød, men ligenu er ingen af pigerne inde i en lyserød periode, hvilket jo skal nydes sålænge det står på. Dog er min personlige favorit kaninen Flop.


Bamserne har en super fin størrelse og så er de altså mega bløde. - Pigerne har taget rigtig godt imod dem, de syntes det er mega sejt, at bamserne har stjerner på maven, som lyser om natten, det er ligefrem blevet Ellas allerbedste krammebamse, som skal slæbes med overalt.





Bamserne koster 199,95 kr. Stykket og de kan bla. Købes hos Krammebamsen Og By Moulin.

Jeg havde nok ikke behøvet noget lokkemiddel, for putning i egen seng, gik ganske fint, nu falder de ihvertfald altid i søvn i egen seng, noget andet er så, at vi næsten altid ender med at være 5 mand i sengen, når vi vågner om morgnen.






Ingen kommentarer:

Send en kommentar

har i brug for at komme i kontakt med mig, kan i altid sende mig e en mail: Divaenogdenlille@gmail.com