tirsdag den 15. marts 2016

Ramasjang kluns

Fra i dag, kan den nye kollektion af Ramasjang kluns lavet i samarbejde mellem By Green Cotton og DR Ramasjang købes i butikkerne, samt i forskelllige webshops.

Jeg var selvfølgelig solgt, da jeg så nyheden om alt det lækre tøj og var sikker på det bestemt var noget for mine piger. Vi har ventet i spænding og Divaen og Den Lille, har selv fået lov til at vælge en kjole hver, men hvis det stod til dem, kunne de godt tænke sig en af hver:-)

Kollektionen består at de 4 meget kendte figurer fra Ramasjang, nemlig Rosa fra Rouladegade, Onkel Reje, HR. Skæg og Christian fra Mysteriet. Alle 4 er favoritter hos mine piger.

Du finder mange fine styles hos Made4mini, tøjet er iøvrigt økologisk og GOTS certificeret og fås fra str. 3-9 år. Men du skal skynde dig, hvis du vil have fingrene i den lækre kollektion, derfor havde jeg nemlig forudbestilt det, da jeg ville være helt sikker på at pigerne fik den kjole de hver især kunne tænke sig.

Pigerne har allerede besluttet sig for, at det skal på når vi skal i cirkus summarum til sommer, jeg tror ikke de er de eneste, som har fået den ide. 









Ingen kommentarer:

Send en kommentar

har i brug for at komme i kontakt med mig, kan i altid sende mig e en mail: Divaenogdenlille@gmail.com