tirsdag den 10. maj 2016

Et lille pip!

Endnu engang er der længe imellem mine blogindlæg, vil lige starte med at at fortælle at det altså ikke er fordi jeg har tænkt mig at stoppe eller holde en pause. Jeg har rigtig mange ideer til kommende emner, dog er tiden pt. Meget begrænset. 

Aske er allerede blevet 4 måneder gammel og sover helt fantastisk om natten, lige bortset fra voldsomme hoste anfald, han kæmper virkelig en brag kamp når der skal hostes. 
Om dagen sover han max 1 time af gangen, så det er begrænset hvad jeg har af "fritid" pt. 


Aske har hostet de sidste 2 måneder og har desværre fået asmatisk bronkitis, men han er super sej til at bruge hans maske med medicin i, nu håber jeg snart det går den rigtige vej, så både jeg og Aske kan få lidt mere sammenhængende søvn. 


I morgen skal han have 3 måneders vaccine, kryds lige fingre for at han ikke bliver påvirket af det. 

Alle råd tages imod med kyshånd😘


Ingen kommentarer:

Send en kommentar

har i brug for at komme i kontakt med mig, kan i altid sende mig e en mail: Divaenogdenlille@gmail.com