onsdag den 20. april 2016

Duukies

Om 2 måneders tid, tager vi afsted på sommerferie, jeg har tidligere skrevet hvor turen går hen, hvis du endnu ikke har læst det, så kan du læse det lige HER.

Jeg er så småt gået igang med at planlægge og ikke mindst prioterer, hvad vi skal have med, for pladsen i vores bil bliver træng, når nu der skal sidde 3 børn på bagsædet og der skal være plads til enten barnevogn eller klapvogn i bagagerummet.

For et par måneder siden, modtog Divaen og Den Lille et par Duukies, som er virkelig smarte, en slags strand/badesok, som sidderr tæt på foden, med en skridsikker sål.


 De skal helt sikkert med i kufferten. Jeg husker nemlig tydeligt sidste år, da vi var på ferie og skulle bade i badeland dagligt, der var jeg simpelhen så nervøs for at Den Lille, skulle falde på det glatte gulv, hver gang hun ville op og prøve den lille vandrutchebane. Det slipper jeg heldigvis for i år.

Pigerne har allerede testet duukies i brusebadet herhjemme og de er godkendt.



Duukies har indbygget UV-faktor og jeg har hørt man sagtens kan svømme med dem på. De fås fra str. 20/21 og op til 34/35 et par koster 169,95 kr. Og kan bla. Købes hos Lirum larum legSanseliv og Faktorfobi. Eneste minus er bare, at de endnu ikke fås i voksenstørrelser, jeg elsker at bade i havet, men kan ikke ret godt lide de danske strandbunde med glatte sten, tang og muslinger.

Badesokkerne er lette at tage af og på fødderne og de tørre ret hurtigt, de fås i mange farver og med mange forskellige motiver, et produkt der får min varmeste anbefaling og en plads i kufferten. 


Ingen kommentarer:

Send en kommentar

har i brug for at komme i kontakt med mig, kan i altid sende mig e en mail: Divaenogdenlille@gmail.com