tirsdag den 30. august 2016

Når barslen snart er slut, hvad skal der så ske?

Jeg har virkelig nydt at have barsel og det at kunne have god tid til alle mine 3 børn, men ærligt så glæder jeg mig rigtig meget til at kunne komme ud blandt andre mennesker og føle man kan bruges til andet end alt det huslige og det at være MOR.

I dag er det sådan rigtig for alvor gået op for mig, at nu er barslen altså snart slut, så nu er det med at nyde den sidste tid.
 Hvis alt går vel starter jeg nemlig på en ny uddannelse til oktober, jeg er uddannet salgsassistent med speciale i Dame Textil og har arbejde som butikschef de sidste mange år, men jeg kan simpelthen ikke få arbejdstiderne til at hænge sammen med resten af familien, så jeg har taget en beslutning om at skifte spor - Hvad jeg skal i gang med kan jeg snart afslører, men jeg skal lige have de sidste detaljer på plads først.

De sidste par måneder har været ret hektiske, i Juli har min dejlige mand skiftet job, Den Lille har skiftet fra at være et dagplejebarn, til at blive et børnehavebarn og i August har Divaen haft skolestart.



 Aske har fået en dagplejeplads pr. 1 September, men vi venter lige lidt med indkøring, da jeg slet ikke kan slippe ham endnu. 


I næste uge starter begge piger til gymnastik og puha... nu bliver jeg helt forpustet, ved tanken om hvordan hverdagen skal komme til at hænge sammen. Men planlægning er nok vejen frem og så skal det hele nok gå.

For at gøre hverdagen en anelse lettere for mig, når børn skal hentes og bringes og jeg skal til/fra skolen, har vi besluttet os for at købe en El ladcykel og den er vi allerede meget glade for, pigerne plager allerede, de vil nemlig gerne ud at cykle, hele tiden, hvis de får lov. 


Vi har søgt nettet tyndt og fandt faktisk en forhandler i lokalområdet, nu mangler vi bare at få købt et babysæde, så Aske også kan komme med på tur. Cyklen er købt hos Cargokid.com til en rigtig fin pris incl. en masse lækkert tilbehør. 



Indlægget er ikke sponseret, jeg ville bare dele det med jer, da jeg er super glad for cyklen.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

har i brug for at komme i kontakt med mig, kan i altid sende mig e en mail: Divaenogdenlille@gmail.com