mandag den 5. september 2016

Afhængighed, lækre drikke + en konkurrence!

Jeg indrømmer det gerne, jeg er dybt afhængig af cola, om det er Coca cola, Pepsi eller Pepsi Max kommer sig ikke så nøje, bare den er iskold. Dem der kender mig ved godt at jeg drikke ret meget cola og at det måske har taget en smule overhånd det sidste års tid.

 Men nu har jeg taget en beslutning, for nu skal det altså være slut - Det er bestemt ikke en vane jeg skal give videre til mine børn og derfor har jeg lovet mig selv at det gerne skal ned i et niveau, hvor jeg kan nøjes med at nyde en cola i ny og næ.

Jeg ved også udmærket godt at cola ikke gør noget godt for min krop, så nu skal der til at drikkes vand i litervis. Men hel almindeligt postevand bliver altså kedeligt i længden, hvis du spørg mig.

Indeholder Reklame

Jeg har været så heldig at modtage en Sodastream Play, som kan lave lækre bobler på meget kort tid, hvis du kigger på min Instagram, har vi lavet en lille kort video, hvor Divaen viser hvor nemt det er at lave bobler på ingen tid.

En sodastream giver virkelig mange muligheder, da man stort set kan købe alverdens smage, man kan b.la. få de helt klassiske såsom cola og appelsin, der findes Zero produkter, en energidrik som min mand er ret vild med, men de har også lavet en serie med Free Watermix med mange forskellige og anderledes smage, du kan se hele udvalget HER. Free Watermix er uden konserveringsmidler og kunstige søde-farve- og smagsstoffer.

Her kan jeg anbefale Red Apple, som nok er blevet min nye yndlings drik, spicet op med lidt mynthe og revet ingefær, smager den himmelsk og meget frisk.


I weekenden har jeg sammen med Divaen og Den Lille forsøgt os med lidt forskellige drikke, lavet på Dansk vand med forskelligt frugt. Det kom der en  masse lækre varianter ud af, men bedst af alt, så blev der drukket en hel masse vand.




Du kan få en masse inspiration på Instagram hos Water made exciting, mulighederne er mange, så nu har jeg fået lidt mere mod på at drikke andet end cola.

Du har faktisk muligheden for at vinde en Sodastream play lige HER




Ingen kommentarer:

Send en kommentar

har i brug for at komme i kontakt med mig, kan i altid sende mig e en mail: Divaenogdenlille@gmail.com