torsdag den 14. november 2013

Hvis bare jeg havde penge nok.

Nu hvor december nærmer sig, må man gerne tænke på julepynt ikk?
Jeg drømmer om disse fede ting fra Ferm  living. Jeg er ikke så meget til julepynt og slet ikke den røde af slagsen, men det her er virkelig fint.
I år er manden heldigvis nedstemt, for hvis man spørg Divaen om hvilke farver julekuglerne skal være, siger hun Lilla eller Russerrød (lyserød)
Juletræs-tæppet  er bare så fint, lige min smag.
Vi skal ikke holde jul hjemme i år, så forestiller mig vi  skal have et lille juletræ - En trådkurv som erstatning for juletræsfoden kunne være fint -  så kunne jeg jo bruge det som sofabord efterfølgende, det er nemlig så smart at man kan købe en plade og ligge over.
Pakkekalenderen er bare så lækker og er næsten et must, men gerne 2 af slagsen :-)






Ingen kommentarer:

Send en kommentar

har i brug for at komme i kontakt med mig, kan i altid sende mig e en mail: Divaenogdenlille@gmail.com