tirsdag den 5. november 2013

Yndlings boller i karry


Det skal ikke være nogen hemmelighed, at jeg laver en udførlig madplan for en uge af gangen, denne uge har jeg taget udgangspunkt i Go´ appetit fra TV2, som bliver sendt hver aften kl: 17:20 - genialt koncept med forholdsvis sunde opskrifter, der skulle kunne laves på 25 min. man kan finde op skrifterne på deres hjemmeside. I dag har den stået på boller i karry - rent faktisk en sundere udgave end de fleste laver. Jeg har dog ikke fulgt opskriften til punkt og prikke, jeg har skiftet boghvede ud med blomkåls-ris. Det må siges at være en succes, MUMS......I skal heller ikke snydes for mit paleobrød,som jeg bagte igår.Jeg vil lidt bruge det som et sundere alternativ til snack. Det smager faktisk overraskende godt - bestemt ikke sidste gang jeg bager det.

Ella blev navngivet i sidste uge - det var vist også på tide, der kom styr på det inden dåben på søndag.
Hun har idag modtaget sit allerførste brev.








Ingen kommentarer:

Send en kommentar

har i brug for at komme i kontakt med mig, kan i altid sende mig e en mail: Divaenogdenlille@gmail.com