mandag den 4. november 2013

Forberedelser til dåben

Der forberedes i stor stil til på søndag, for den Lille skal nemlig døbes
 Havde næsten glemt hvor meget der skal købes ind, laves og klargøres :-) Heldigvis har vi jo prøvet før, så det er ikke helt nyt for os. Jeg kan rigtig godt li at gå og nusse lidt om det, der skal gerne være en rød tråd, fra start til slut, men er altså ikke altid helt nemt, når tingene ikke helt er, som man gerne ville have de skulle være.
Heldigvis har manden blandet sig næsten udenom - så jeg har kunnet få det som jeg ønsker.
Indbydelserne er lavet på optimalprint.dk, jeg har valgt at skrive ønske-listen i hånden, så jeg har kunne ændre lidt i den, alt efter, hvem der skulle modtage den. Håber ikke der kommer alt for mange af den samme gave, men det kan måske ikke helt undgås.

Jeg er ikke så meget til det typiske barnedåbs pynt som er lavet på forhånd, så derfor har jeg været igang med at være lidt kreativ - dog var jeg lige ved at give op, da limen var besværlig - men min søster kom mig heldigvis til undsætning :-)

Der vil komme mange flere billeder efter festen, da jeg ikke vil afslører for meget inden festen.









Ingen kommentarer:

Send en kommentar

har i brug for at komme i kontakt med mig, kan i altid sende mig e en mail: Divaenogdenlille@gmail.com