lørdag den 16. november 2013

Knorr

Jubii... Jeg er så heldig, at jeg skal teste Knorrs bouillonterninger både okse og grøntsags, sammen med familie og venner - for jeg er nemlig ambassadør for Buzzador,  
Jeg glæder mig til at anvende dem på helt andre måde, end jeg er vant til - de foreslår man b.la. kan anvende det når man koger pasta istedet for at bruge salt.

Jeg har efterhånden været med til at teste mange produkter bla. Vanish, Ritter sport, Airwick, Tampax.

Kunne du tænke dig at være Ambassadør for Buzzador, kan du skrive din email i en kommentar. Det er ganske gratis, det kræver bare du vil bruge lidt tid på at indsende rapporter om produktet.

#knorrbuzz#bouillion#hvaderpåmenuen

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

har i brug for at komme i kontakt med mig, kan i altid sende mig e en mail: Divaenogdenlille@gmail.com