tirsdag den 20. oktober 2015

Adventsgave #1

Inden vi får set os om, viser kalendren 1.december, så allerede nu er jeg begyndt at forberde lidt- herhjemme har vi 2 fødselsdage (forhåbentlig en 3 på vej) så udover almindelig juleræs, er der lige lidt ekstra der skal planlægges.

De sidste par år, har Divaen og Den Lille fået kalendergaver, men vi har besluttet at det bliver for meget i år, så derfor er vi nået frem til at pigerne får adventsgaver, så kan det blive til en lidt større ting. 

Jeg har allerede gjort mig lidt tanker og netop modtaget disse fine dukker - Anna og Elsa. 
De er bestilt fra Ebay, til ca. 80 kr. For et sæt incl. Porto. Du kan klikke dem hjem lige HER




Jeg vil det næste stykke tid tippe om gode julegaveønsker. 

Er du begyndt at forberede dig på julen? 


Du kan også følge mig på facebook og instagram.  

Facebook

Instagram








Ingen kommentarer:

Send en kommentar

har i brug for at komme i kontakt med mig, kan i altid sende mig e en mail: Divaenogdenlille@gmail.com