onsdag den 11. november 2015

Adventsgave #2

Er i ved at have styr på adventsgaver/pakkekalender?

Hvis ikke, vil jeg lige her tippe om super fede og sjove badeprodukter, som mine piger er VILDE med.
Jeg vil love Jer for, at jeres børn vil elske at komme i bad, med de skønne produkter fra Tinti.




Her er der fuld smæk på farver, spruttelyde og fis og balade, men tilgengæld er alle produkter uden parabener og konserveringsmidler. Farverne er madfarver og hudvenlige, så mine børn har virkelig stor glæde af at komme i bad med de mange sjove produkter og mor her har god samvittighed:-)





Du kan se alle de skønne produkter hos Andemors Verden, her kan du også finde en forhandlerliste. Priserne er fra 39,95 kr.


Måske et julegaveønske?
Divaen fik for et par år siden et fint flydende køkken lavet i skum, som hun kan have med i badet, det har været et stort hit lige siden og er blevet brugt til mange timers leg. De hedder BathBlocks og kan fås i andre Udgaver bla.
 Et slot og en kuglebane. 






Ingen kommentarer:

Send en kommentar

har i brug for at komme i kontakt med mig, kan i altid sende mig e en mail: Divaenogdenlille@gmail.com