mandag den 16. november 2015

Anbefalelsesværdig babyalarm

Spørgsmålet om hvilken babyalarm man skal købe, syntes jeg ofte dukker op, jeg husker selv vi var meget i tvivl for 5 år siden, da vi selv skulle ud og købe en babyalarm. 
Den babyalarm vi endte med at købe, har der desværre været en hel masse bøvl med, hvilket har været en stor skuffelse, når nu man har givet 1200 kr. For noget man forventer kan holde i flere år. 

Som mange af jer nok ved, er vi en af testfamilierne hos Testfamilien.dk, i kan læse lidt om os Her, i den forbindelse, har vi været så heldige at få lov til at teste en babyalarm, en alarm der skulle vise sig at være helt perfekt til vores behov, derfor kan jeg på det varmeste anbefale Jer, der skal ud og købe (nye) babyalarm, lige at læse min Test af babyalarm.




Ingen kommentarer:

Send en kommentar

har i brug for at komme i kontakt med mig, kan i altid sende mig e en mail: Divaenogdenlille@gmail.com