mandag den 30. november 2015

Årets julegavehit + konkurrence!

Pigerne har været så heldige at modtage de flotteste dukker fra Así (sponsoreret) 


Lige fra jeg så nyheden har jeg været total solgt, sådan en smuk og yndig dukke, må være enhver pige (og måske drengs) store lykke.
Dukkerne fås i flere forskellige størrelser, du kan se hele udvalget hos Andemorsverden lige HER.

De er så fine og ligner en "rigtig" baby, med små hudfolder på både arme og ben, derudover har de altså de yndigste ansigter, med fine små læber, smukke øjne og virkelig lange og fine øjenvipper. Kort fortalt er de altså endnu pænere, end når man ser et billede af dem.
Jeg ville sådan ønske, at de kommer til at blive forhandlet mange steder rundt omkring i landet, så i selv kan få lov til at se dem.


Pigerne blev meget glade for at modtage dukkerne, og har betragtet dem som deres egen lille baby, de har rigtig afprøvet alle lillebrors babyting og er nu helt klar til lillebrors ankomst, nu kan de ihvertfald både skifte ble, amme, lege og trille med barnevognen:-)




Dukkerne, pigerne har modtaget er fra serien Martin og Martina og måler 50 cm.
du finder dem lige her: Dreng og Pige

Det må da uden tvivl være årets julegavehit, ikk?

Lige nu har du faktisk muligheden for at vinde din helt egen Así dukke, du deltager på instagram hos mig Konkurrence.



Indlægget er sponsoreret, men holdninger og glæden er helt min egen;-)






Ingen kommentarer:

Send en kommentar

har i brug for at komme i kontakt med mig, kan i altid sende mig e en mail: Divaenogdenlille@gmail.com