onsdag den 25. marts 2015

Dove Oxygen & Moisture

Jeg har simpelhen været så heldig at være med til at #buzze Dove Oxygen & Moisture, hvilket er en shampoo og en balsam.


Mit førstehåndsindtryk var rigtig godt. Jeg åbnede pakken fra Buzzador og produkterne var rigtig fint præsenteret i kassen, virkelig indbydende at kigge på.
Duften på produkterne er lige tilpas, jeg kan nemlig ikke li, hvis de ikke dufte af ret meget, vil gerne føle mit hår bliver helt rent, men omvendt, må de bestemt heller ikke dufte af for meget, da de ikke skal overdynge andre dufte fra f.eks. Min parfume.



Serien er beregnet til fin og skandinavisk hår, hvilket bestemt passer til mit hår, som er tyndt, fint og har tendens til at klaske sammen. Første gang jeg vaskede mit hår med produkterne, følte jeg virkelig en forskel. Det gav mig mere fylde, samt lettere at redde ud.


Men derefter syntes jeg ikke der har været de store forskelle.



Jeg har før skrevet indlæg om buzzador, som du kan læse lige Her

Kunne du også tænke dig at være en buzzador, kan du skrive en kommentar til indlægget her, elllers kan du sende mig en mail på: divaenogdenlille@gmail.com

#dovehairinspo #ilovedove #buzzador

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

har i brug for at komme i kontakt med mig, kan i altid sende mig e en mail: Divaenogdenlille@gmail.com