onsdag den 1. april 2015

Småfolk 10 år

I dag kan Småfolk fejre deres 10 års fødselsdag...Hurra, stort tillykke med det, det er virkelig flot gået.
 Et firma, der har forstået at brande sig, jeg tror de fleste kender til Småfolk og deres skønne farverige æble og retro print.
I forbindelse med Deres fødselsdag, har de relanceret et par T-shirts, som folk tilbage i efteråret har kunne stemme på. Du kan læse lidt om det på testfamilien.dk som har skrevet et rigtig fint indlæg om Små folks 10 års fødselsdag.

Jeg har i dag fået lov til at være #småfolkambassadør for en dag, hvor jeg har skulle hente en kage hos bageren og aflevere den til én af Småfolks mange forhandlere rundt i landet. Hvis du er på Instagram, kan du bruge dette #småfolkkage og se en masse fine billeder og skøn stemning fra dagen i dag.




Ingen kommentarer:

Send en kommentar

har i brug for at komme i kontakt med mig, kan i altid sende mig e en mail: Divaenogdenlille@gmail.com