onsdag den 8. april 2015

EGG Helmets

Nu gik den ikke længere, jeg har i meget længe gået og sukket over de fine hjelme fra EGG til pigerne. Men må ærligt indrømme jeg syntes de er lidt pebret i prisen. Men jeg var så heldig at lærkeoglillebror.dk havde 20% rabat på dem og så var jeg altså nødt til st slå til. 
 jeg har været lidt i tvivl omkring størrelsen på hjelmen til Ella. Pt. Fås hjelmen i str. S og M. Jeg endte med at købe en str. S til hende, velvidende om at hun nok kun kan bruge den et års tid eller  2. 
Vi cykler hver dag frem og tilbage fra dagpleje/børnehave, så for os har det været super vigtigt at en hjelm sidder rigtig godt Og beskytter de rigtige steder. Det gjorde de gamle hjelme ikke, så vi stod alligevel og skulle ud at købe nye til begge piger, derfor faldt valget på disse. :-) 



Ingen kommentarer:

Send en kommentar

har i brug for at komme i kontakt med mig, kan i altid sende mig e en mail: Divaenogdenlille@gmail.com