lørdag den 18. april 2015

SOMEONE


House of Kids lancerer nyt børnetøjsmærke:

Vær med som co-designer hos det nye børnetøjsmærke

Modebranchen er i disse år under konstant forandring. Forældre er blevet mere selektive og kvalitetsbevidste, og de stiller høje krav til det tøj, de køber til deres børn. House of Kids imødekommer nu den tendens med et helt nyt børnetøjsmærke, hvor forældre inviteres til at være med som co-designete.

Helle Guldmann, som er indehaver af House Of Kids, lancerer nu en børnetøjskollektion hvor co-designing er det bærende element. Co-designing går i al sin enkelthed  ud på, at slutbrugeren er med til at designe og udvikle et produkt fra start til slut ud fra egne erfaringer og præferencer. I dette tilfælde en børnetøjskolletion.

Helle Guldmann siger: "Jeg tror på, at forældrene er helt klar over, hvad de vil have til deres børn. De ved, hvilke styles der fungerer bedst i hverdagen. De ved, hvilke farver og prints de kan lide. De er i det hele taget godt med på trend-siden og med en dygtig og erfaren designer i front, vil de være godt klæde på til opgaven. 

Anerkendt børnetøjsdesigner står bag kollektionen
Selve kollektionen er designet af Christel Russel, som bl.a. Har syv års erfaring som designer fra det enerke dte, danske børnetøjsmærke MOLO.
christel er allerede i fuld gang med at tegne skitser op og er begejstret: Det bliver en spændende proces, og jeg glæder mig til at se, hvilke designs de ender med at vælge til deres børn.
Alle kvaliteter er valgt ud fra det kriterium, at de skal være behagelige at have på. Kvaliteterne tager hensyn til alle de praktiske ting, man som børnefamilie ønsker sig: Tøjet skal kunne vaskes og beholde form og farve. Man skal kunne lege og bevæge sig i det. Tøjet skal egne sig til hverdagsbrug så man både kan være smart og praktisk samtidig.


Sådan bliver man co-designer
Efter tilmelding vil man som co-designer få en e-mail, når der er en ny style, man kan ytre sin mening om. I starten vil det være skitser, senere farver og til sidst print, man skal tage et valg omkring. Kollektionen består af styles til både piger og drenge og i alderen 0-8 år. Prisniveauet holdes lavt, mens kvalitetsniveauet vil ligge i den høje ende. Man kan tilmelde sig som co-designer på www.some-one.dk og man vil få yderligere besked i starten af maj. 



VIP-fordele for dem, der vil engagere sig
Når kollektionen er endelig, får alle co-designere mulighed for at forudbestille kollektionen til deres barn. De vil, i en kort periode, kunne bestille med en 20% VIP-kode. Detter er som tak fordi, de har været med til at sættes deres præg på SOMEONE forårskollektion 2016. 

Jeg ved ikke med jer, men jeg sidder og klapper lidt i mine små hænder. Det er simpelhen den mest geniale ide. Jeg glæder mig så meget til at se hvad den fine kollektion kommer til at består af. Jeg  er temmelig sikker på det bliver en kæmpe succes, allerede ud fra dette fine billede. 













Ingen kommentarer:

Send en kommentar

har i brug for at komme i kontakt med mig, kan i altid sende mig e en mail: Divaenogdenlille@gmail.com