onsdag den 19. oktober 2016

Skal du have styr på adventspakkerne i god tid?

Der kan vist efterhånden ikke være tvivl om, at jeg jo er blevet dybt afhængig af pluspakkerne, jeg har tidligere skrevet om dem og det  kan du læse om lige HER.
Men siden dengang har pluspakken lavet en lille smule om på konceptet. Nu kan man nemlig også bestille en kvartalspakke.

Hvis du endnu ikke kender til pluspakken, kan jeg fortælle at det er en kasse fyldt med forkælelse.
Kassen er sammensat præcis til modtagerens alder, størrelse og køn. Det vil altså sige man kan bestille til baby, barn, teenageren eller en voksen, hvad enten man er 0-99 år.

Der vil altid være en besparelse på mellem 30-70% og gerne lidt ekstra overraskelser i pakken.

Kvartalspakken skal denne gang bestilles senest d 1. november og bliver leveret ca. d 15 november. Temaet denne gang er Adventskalender, så her har du altså en god mulighed for at få indkøbt adventsgaver til dit barn, din mand eller måske dig selv i rigtig god tid. Det synes jeg altså er mega genialt, for så slipper man for en masse stress og gaverne er endda pakket ind.




På instagram har pluspakken lavet et par enkle Sneak peaks, ellers har de været ret hemmeligheds fulde, men jeg kan garanterer for rigtig lækre pakker, som altid. 



Hvis du har et barn i alderen 1-8 år, så kan man være heldig at der genmer sig en af de lækre dækkeservietter i Én af pakkerne. 


En bog jeg godt gad selv at have fingrene i til mine børn, jeg er sikker på, at det ville være sjovt at læse, når de først blive voksne. 


Du bestiller lige HER, og hvis du anvender koden: divaenogdenlille så får du 15% rabat. Det er en pris på 425 kr. For 4 adventspakker, det ville man ikke kunne gøre meget billigere selv. 

Derudover er der selvfølgelig også deres andre lækre pakker, som man jo altid kan bestille.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

har i brug for at komme i kontakt med mig, kan i altid sende mig e en mail: Divaenogdenlille@gmail.com