søndag den 17. januar 2016

Feminint pigetøj + konkurrence

Hos webshoppen MAONOA.dk har de fået så mange fine nye mærker, specielt et af mærkerne har jeg kastet min kærlighed på, nemlig mærket Creamie.
Stilmæssigt er jeg sikker på, at det rammer plet hos Divaen. Når man lige er fyldt 5 år, så har man nemlig en helt bestemt mening omkring det tøj der skal findes frem hver morgen. Det kan faktisk tage ret lang tid, at beslutte sig for om man vil have kjole eller bukser på i børnehaven en helt almindelig tirsdag.
Tøjet må hverken stramme, kradse eller have den forkerte farve og derudover, skal man jo gerne ligne en prinsesse hver dag ;-) men med stilen her, er jeg ret sikker på, at mor og datter kan indgå et ret fint kompromi.


Så fin og yndig en cardigan, med smuk blonderyg. 
Super sød og feminin nederdel. 

Fine og rå leggings, der både kan bruges til kjoler og smarte t-shirts med tryk. 
Sød kjole, med det helt rigtige print, hvis du spørg Divaen👌
Fin og rå T-shirt. 

Altsammen styles du finder på MAONOA.dk

MAONOA.dk har netop skudt udsalget igang og som om det ikke var nok, så kan du få 50% rabat, på alt der ikke er nedsat, du skal bare bruge koden: MAONOA01



Lige nu har du muligheden for at vinde lækre smykker til en værdi af 500 kr. Samt 500 kr. Du kan shoppe for hos MAONOA.dk. Det hele foregår på instagram hos @mortilpusle




Ingen kommentarer:

Send en kommentar

har i brug for at komme i kontakt med mig, kan i altid sende mig e en mail: Divaenogdenlille@gmail.com