søndag den 27. november 2016

Ubrugelige gaver + konkurrence.

1. søndag i advent, det er snart december, hvilket i mine øjne betyder en snert af stress, mem mest af den gode slags.
I år prøver vi at skrue lidt ned for forventningerne og derfor har vi besluttet os for at droppe at lave juledekorationer, både Divaen Og Den Lille har hver deres med hjem fra henholdsvis børnehave og skole, så det må være rigeligt i vores lille hus. Julebag er vi ikke nået til endnu, men jeg tror vi holder os til pebernødder og stik-ud-kager, som børnene kan få lov til at pynte, det bliver alligevel ikke spist og børnene er jo heldigvis ligeglade.

Jeg har i dag åbnet min første pakke i min adventskalender, som jeg har skrevet om lige HER. og det var altså en virkelig lækker gave og lige hvad jeg kunne bruge, et lækkert tørklæde i alpaca uld fra Aperie, virkelig lækker forkælelse.


I år har jeg forkælet min mor og søster med adventspakker, det er ellers ikke noget jeg plejer at gøre, men ligeså vel som jeg elsker at få pakker, så elsker jeg også at give dem til nogle, som bliver glade for indholdet. Mine piger hjalp med at pakke dem flot ind.


Nu hvor vi snakker om gaver, så tænker jeg at I lige skal hjælpe mig, for med inspiration fra filmen som Sodastream har lavet, kunne jeg nemlig godt tænke mig at lave et lille blogindlæg, der omhandler ubrugelige og dårlige gaver. Jeg ved godt det er tanken som tæller, men af og til kan man altså godt blive en anelse skuffet, prøv at se filmen HER.


Jeg vil gerne starte, med at fortælle om en gave jeg i hvert fald ikke blev så glad for.
Da jeg har været omkring 14-15 år, fik jeg en julegave, som jeg absolut ikke kunne lide. Min mor og stedfar havde været på shopping tur på Rømø, hvor de altså bare havde fundet GAVEN til mig, de havde i flere uger snakket om, hvor meget de glædede sig til at jeg skulle åbne den her omtalte pakke. Da vi når til juleaften og jeg pakker gaven ud, bliver jeg bare mega skuffet, de havde købt en vinterjakke til mig fra Patrick og jeg synes virkelig bare den var gyselig, men jeg kunne ikke få det sagt, da jeg vidste den ikke kunne byttes og de have glædet sig helt vildt meget til at jeg skulle have gaven. Det er tanken der tæller...... men det bliver altså en anelse sjovere når man bliver glad for indholdet.

Har du modtaget en gave du bare slet ikke blev glad for? så skriv det gerne her i kommentarfeltet eller send mig en mail på: divaenogdenlille@gmail.com. så laver jeg et blogindlæg, med alle jeres sjove indslag. Hvis du gerne vil forblive anonym, skriver du det bare i en mail til mig.


Nu hvor vi snakker om sodastream har du muligheden for at vinde 5 lækre smage fra deres Fruits Watermix serie, som er helt uden kunstige søde- farve- og smagsstoffer.
Du deltager på instagram lige HER

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

har i brug for at komme i kontakt med mig, kan i altid sende mig e en mail: Divaenogdenlille@gmail.com