mandag den 21. november 2016

Ønsker til baby på 10 måneder.

så er det jo ved at være tid til at dele julegaveønsker ud igen, det er som om det kommer bag på mig hvert år. og i år er der jo én ekstra at skulle finde ønsker til.
Aske på 10 måneder mangler jo ikke rigtig noget. Det sjoveste at lege med, er  alt det han ikke må lege med, nemlig fjernbetjeningen, mors telefon, ledninger og pigernes legetøj.

Men jeg har alligevel fundet lidt ønsker frem, selvom Aske endnu ikke har sit eget værelse. Vi håber det kan blive en realitet til foråret/sommeren, for nu har vi endelig besluttet os for at sælge huset, det er som om 110 kvm. ikke harmonere særligt godt med en familie på 5, vi aner efterhånden ikke hvor vi skal gøre af alt legetøjet.

på væggen ved puslebordet, har der hængt nogle fine regndråber fra Wish, men de har desværre ikke holdt særligt godt, men mon ikke også pris og kvalitet hænger lidt sammen? Derfor har jeg forelsket mig i de virkelig fine spejl fra Maseliving, jeg skal bare have besluttet mig for om det skal være skyen, flagermusen eller en af de seje nye Ninjaer, for det kan Aske jo desværre ikke udtale sig om endnu. 



I sommers var vi så heldige at teste et fint flamingotrofæ og søde kaninsutsko i samarbejde md testfamilien og Gamcha, du kan læse hele testen lige Her. trofæet er pigerne blevet så glade for, så nu tænker jeg at Aske kunne ønske sig et af de seje nye dinosaur trofæ også fra Gamcha.



Pigerne har fået hver deres værelse, så derfor har Aske fået et lille legehjørne i stuen, her tænker jeg at de fine plastikkupler fra Kuziol, ville passe rigtig godt ind, med et par biler eller Schleich dyr i. Kuplerne kan købes hos Trendybox.

Duplo er altid et hit og selvom vi har virkelig meget af det, er Aske da næsten nødt til at eje den fine togbane, jeg e sikker på det kan blive til mange timers leg på sigt.



Divaen og Den Lille suger alle reklamer til sig for tiden og de mener bestemt at Aske ikke kan leve uden Dance & move Beatbelle fra Fisher Price, jeg har fundet den lige Her, så den skal da selvfølgelig også på listen.



Det er vist det jeg lige kan komme på, men der kommer sikkert et par ønsker mere.

Jeg skal nok dele Divaen og Den lilles ønskeliste med jer, når vi lige har sorteret lidt i den, for de ønsker sig jo alt hvad der overhovedet er at finde i legetøjskatalogerne.












Ingen kommentarer:

Send en kommentar

har i brug for at komme i kontakt med mig, kan i altid sende mig e en mail: Divaenogdenlille@gmail.com