fredag den 19. februar 2016

Gæsteblogger og konkurrencetid

kender I Babytoys? Det er en webshop, der sælger legetøj og børnemøbler. 

Jeg har lavet et par gæsteindlæg for dem, bla. Omkring den fine sansegynge fra Krea, indlægget kan du læse lige HER en gynge vi ser frem til at kunne bruge igen, når vejret bliver lidt mildere i det, nu drømmer jeg helt om sol og sommer.
Se lige hvor søde og små mine piger var i sommers. 


Et andet indlæg jeg har skrevet for dem, finder du HER, måske det er det menuen står på i morgen, når nu de fleste børnefamilier sidder klistret foran tvskærmen for at følge med i børne MGP ;)


Babytoys har altid en hel masse lækre tilbud - til og med i dag, får du 20% rabat på plantoys, du kan shoppe det HER, det er lækkert kvalitetslegetøj til børn fra 0 år og op efter.

Der er også 30% at hente på ALT BRIO, som er et af deres nye mærker.

Men nu til det de fleste nok sidder og venter på, konkurrencen. Du har nemlig nu, muligheden for at vinde et gavekort på 500 kr., Som du kan bruge i deres  webshop.

Du deltager på Instagram hos MIG



Ingen kommentarer:

Send en kommentar

har i brug for at komme i kontakt med mig, kan i altid sende mig e en mail: Divaenogdenlille@gmail.com