fredag den 4. september 2015

Det handler om vitaminer....

Jeg er ikke den store fan af vitaminerpiller, jeg hader lugten og den ulækre bismag de har. 
Derfor har jeg aldrig rigtig spist vitaminer, lige bortset fra under mine graviditeter, der føler jeg lidt, at det er ret nødvendigt. I denne graviditet har det været super svært at indtage piller, da jeg har haft ekstrem opkast og ikke mindst kvalme, så er det altså ikke ligefrem piller man har allermest lyst til at sluge, eller for den sags skyld, kaste op :-( 

Dailycare har netop lanceret en tyggetablet til voksne, som indeholder 12 vitaminer og 7 mineraler og så har den en skøn smag af Ananas. 
 

Den er simpelhen min redning, tror godt jeg kan overleve at spise vitaminpiller resten af min graviditet og under amning. 
Måske også resten af mit liv:-) 

Divaen og Den Lille derimod har altid været tosset med vitaminpiller i tyggeform, det er faktisk lidt svært at forstå, at de kun må få 1 om dagen, når nu de smager så lækkert af hindbær/jordbær. 
Jeg har det godt med de dagligt får en vitaminpille, så sikre jeg mig nemlig de får hvad de skal have for at vokse, også i perioder, hvor de er småtspisende. 

De indeholder 13 vitaminer og 9 mineraler. 



De kan købes på apoteket for 89,95/ 85,95 kr. For et bæger med 100 styks. 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

har i brug for at komme i kontakt med mig, kan i altid sende mig e en mail: Divaenogdenlille@gmail.com