torsdag den 10. september 2015

Varmt overtøj!

Sommeren er vist desværre ved at være slut, for gud.. Hvor er det blevet koldt om morgnen.
Derfor er jeg gået igang med at kigge lidt på, hvad Divaen og Den Lille skal iklæde sig her til vinter.
Jeg er blevet super glad for mærket Racoonoutdoor, de har et super lækkert design, et højt vandsøjletryk og er super slidstærkt.
Begge piger havde vinterjakker derfra sidste år og vi var yderst tilfredse, derfor bliver både flyverdragt og vinterjakke købt derfra i år.

Til Divaen tænker jeg at hun skal have et 2-delt sæt i år. Hun har nemlig meget lange ben, så det er smart, at overdel og underdel kan købes i 2 forskellige størrelse. 
Når nu racoonoutdoor kun har lavet jakker med et super fedt design og flotte farver, får Divaen selv lov til at vælge hvilken en af dem det skal være. Men hun har lidt svært ved at beslutte sig. Valget står mellem disse to:

Guld



Hindbærrød


Og så med et par fine Overtræksbukser til.


Den Lille mangler (desværre) ikke en vinterjakke i år, jeg har nemlig en fin en liggende fra Name It i sølv, som hun kan arve fra Divaen.

Jeg har besluttet at hun skal have denne fine Flyverdragt i år, kan nemlig godt li' den er mørk, så slipper jeg for at skulle vaske den hver evig eneste weekend :-)


Nu skal jeg bare have fundet fremt til tilbehøret der skal passe til.

Hvilket favoritmærke har I, når det kommer til overtøj?

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

har i brug for at komme i kontakt med mig, kan i altid sende mig e en mail: Divaenogdenlille@gmail.com