onsdag den 2. september 2015

Lækre hårprodukter

lige nu, har du muligheden for at vinde super lækre hårprodukter fra Keune, du kan deltage på min instagramprofil @divenogdenlille.

Gevinsten er noget hele familien kan få glæde af.



Du kan nemlig vinde:

Colorsparay i rød og blå, som garanteret vil hitte hos jeres børn? Mine piger elsker ihvertfald at få lidt farve i håret, når de har været en tur hos frisøren, stort plus at det kun kræver et par hårvask, før det er ude af håret igen.

1 Detangler hårbørste, som er super god, når børnenes hår skal redes. 

1 Keune Power Paste - som er det mest solgte produkt til mænd. Det er en voks med et stærk hold: 10 ud af 10 - mat og giver ikke glans.
1 keune Care Line Man shampoo - en mild shampoo som kan bruges både til hår og krop.
1 Keune Care Line Nutrition shampoo - en mild shampoo som giver næring til håret og genopbygger fugtbalancen (kan også bruges til børn)
1 Keune Care  Line Nutrition Hair repair - til tørt og ødelagt hår, giver håret glans, den skal ikke skyldes ud igen. 
1 Keune Thickening Cream - giver fylde/volume til håret. Skal i inden føntørring.


Alt i alt en super lækker forkæelsepakke, jeg gad ihvertfald godt at vinde:-)

Konkurrencen slutter fredag d. 4/9 kl 10:00, hvorefter jeg vil trække en meget heldig vinder.

Konkurrencen laves i samarbejde med Keune Danmark/Hairtech

Du kan følge med både på deres instagram, hvor de løbende vil opdaterer omkring produkter, nyheder, konkurrencer og meget mere.

Rigtig meget Held & Lykke!
 
 
 



 
 





Ingen kommentarer:

Send en kommentar

har i brug for at komme i kontakt med mig, kan i altid sende mig e en mail: Divaenogdenlille@gmail.com