onsdag den 10. december 2014

Juleshopping

Ih... Vi har bare haft den hyggeligste dag. 
Manden har haft en fridag og vi blev enige om at det skulle Divaen også have. 
Jeg syntes det er vigtigt at pigerne også får lov til at opleve noget hver for sig, sammen med deres forældre. Derfor har "den lille" været i dagpleje i dag, hvilket hun nok også finder mere spændende end en shoppingtur. 
Vi manglede lige at købe de sidste julegaver, så dem fik vi købt i dag. 
Er sååå spændt på at se om Divaen kan holde mund overfor hendes far, for vi købte nemlig hans julegave i dag, da han lige var ude med noget i bilen. 
Vi shoppede lidt, Divaen så dukketeater, vi var en tur på Jensens Bøfhus og sluttede af med en Frozenyoghurt, som skulle prøves for første gange. 




 
Imens Divaen og hendes far skulle købe julegave og fødselsdagsgave til mig, smuttede jeg en tur i Bilka for at handle ind til aftensmad. 
Jeg elsker simpelhen når de sætter ting ned til næsten ingen penge. 

Disse til 5 kr. Pr. Styk. 

Disse til 2 kr. For et sæt 


I H&M fandt jeg lidt smykker, jeg ved godt det ikke er noget praglende, men mangler altid lidt armbånd og halskæder og ellers er jeg ret sikker på at Divaen vil bruge dem med glæde. 

Vi har lige sluttet af med at spise lidt lækkert til aftensmad, blåmuslinger med pasta, brød med humus og pesto og en lækker brocolisalat 



Nå jo, så faldt jeg også lige over denne fine Hulk dragt i H&M sat ned til 50 kr. Den ville Divaen gerne have med hjem. 
Om ikke andet, har hun da en dragt hendes kæreste kan låne, når han er herfor at lege. 


Ingen kommentarer:

Send en kommentar

har i brug for at komme i kontakt med mig, kan i altid sende mig e en mail: Divaenogdenlille@gmail.com